happy every

ساخت وبلاگ

هر کارگردانی دارای قله ها و دره های خود است، اما کار راب رینر چنان بالا و پایین افتاده است که فقط در مورد آن فکر می کنید سرگیجه دارید. او در اوج خود، از کارهای عجیب و غریب استودیویی خسته شد، مانند ساده ترین چیز در جهان؛ در کمترین حد خود، شما تعجب کردید که چگونه در جهان هر کسی فکر کرد که هوشمندانه بود که این پول را برای ساختن یک فیلم به این پول بدهد. رینر می تواند یک کارگردان سفر کننده نامیده شود، مگر اینکه کارگردان پیشاپیش می تواند یک فیلم را با اعتماد به نفس به عنوان زمانی که هری مت سلی، و یا به عنوان آنارشیک به عنوان این ضربه نخاعی، یا کسی که به عنوان بسیاری از تن به عنوان عروس پرنسس؟ حرفه رینر خیلی بالا و پایین است تقریبا غیرممکن است که طبقه بندی شود.

راینر مانند رون هوارد، رینر از تلویزیون بیرون آمد و یک بخش از جمعیت وجود دارد که او را همیشه به عنوان "ماتهد" شناخت. بخش دیگری وجود دارد که او را به عنوان بسکتبال سیاستهای لیبرال شناخته است که او را در جنوب پارک نسل کامل پیش. اما برای حدود یک دهه، رینر فرانک کاپرا، بخشی از بیل وایلدر بود. این همه از او دور بود، اما در سال های اخیر، او نشان داده است که تلاش برای انجام پروژه های مختلف - پروژه هایی که او را حداقل کمی نزدیک تر به ستاره او یک بار بود.

با انتشار شوک و هیجان، 20 فیلم سینمایی تئاتری، ما به کار حرفه ای رینر نگاه می کنیم. بحث های زیادی در مورد هفت یا هشت فیلم برتر وجود دارد. در زیر آن؟ موفق باشید اگر حتی می توانید هر یک از آنها را به یاد داشته باشید.

happy every...
ما را در سایت happy every دنبال می کنید

برچسب : رابین رینر فیلم, نویسنده : anna annahome بازدید : 424 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 14:07

ستاره جیمز باند دانیل کریگ در مراحل ابتدایی فیلمبرداری فیلم بعدی "دنی بویل" 007 فیلمبردار، در مراکز CIA در لانگلی، ویرجینیا بازدید کرده است.

گاردین گزارش می دهد که این بازدید بخشی از "تلاش سیا برای برقراری ارتباط با مردم و افزایش درک این است که چگونه اطلاعات استخدامی در دنیای واقعی عمل می کند."

کریگ در 26 ژوئن به عنوان بخشی از سمینار رسمی CAL در مقابل سیتی برگزار شد. کریگ در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری است که تا به حال به عنوان 25 فیلم جیمز باند عنوان شده است، در چه خواهد شد او پنجم و گزارش شده است آخرین بار در نقش.

در یک بیانیه سازمان سیا گفته است: "آقای کریگ با رهبری و نیروی کار ما دیدار کرد، که توضیح داد که جاسوسی واقعی در زندگی" جاسوسی "و" جاسوسی جاسوسی "بسیار بیشتر از" دزدی "است.

این بیانیه اضافه کرد: "آقای کریگ در مورد کار گروهی که به چرخه اطلاعات وارد می شود، اشاره کرد و تأکید کرد که وی با تعهد و تعهد مقامات سیا مواجه است."

آژانس گفت انگیزه آن "مبارزه با بدرفتاری ها و کمک به تصویربرداری متوازن و دقیق" جامعه اطلاعاتی است.

دنی بویل در 3 دسامبر شروع به کار فیلم جدید باند، 25th در سری، و در حال حاضر در حال نوشتن یک اسکریپت با فیلمنامهنویس Trainspotting جان هاج است.

 

happy every...
ما را در سایت happy every دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : anna annahome بازدید : 318 تاريخ : شنبه 16 تير 1397 ساعت: 16:06

سرگرمی دلپذیر، که به تدریج در کنار یک سینمایی جهانی با سونی قرار گرفته است، قطعه دیگری را به پازل اضافه کرد.

طبق گفته Variety، Faith، قهرمان Breakwater از Harbinger، ظاهرا خواهد شد فیلم بعدی در Valiant و سونی پس از Harbinger، Bloodshot، و آرچر و آرمسترانگ. این فیلم توسط ماریا ملنیک، نویسنده ای با عنوان خدایان آمریکایی و آینده اتاق فرار نوشته شده است. این تولید توسط نیل موریتز (حق رای دادن سریع و فریبنده) و دن مینتز (رئیس DMG Entertainment و مالک اصلی Valiant پس از فروش اوایل سال جاری) تولید خواهد شد.

در کمیک ها، ایمان هربرت یک پدال است (فکر می کنم "جهش" اما کمتر علامت تجاری) با توانایی پرواز و برخی از توانایی محدود برای ایجاد نیروهای سپر. او با فرهنگ پاپ وسواس می شود و روز به روز در حال انتشار یک وب سایت روزنامه ای به کار می رود و خود را به عنوان ابرقهرمان خود به خود به عنوان جانشین خود، او در ابتدا (در این دوران Valiant) در صفحات هاربینگ ظاهر شد و ارتباطی با Obidiah Archer از شهر آرچر و آرمسترانگ برقرار کرد، بنابراین این اعلامیه و زمان فیلم بسیار حس می شود.

موریتز و مینتز تولید کننده بقیه جهان سینمایی معتبر هستند. تا کنون تنها Bloodshot، با Vin Diesel و Toby Kebbell متصل است، هر چیزی نزدیک به تاریخ انتشار است، اما Harbinger است نویسندگان و Archer & Armstrong مدیر، به طوری که همه چیز در حال حرکت است.

happy every...
ما را در سایت happy every دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : anna annahome بازدید : 369 تاريخ : شنبه 9 تير 1397 ساعت: 13:51

happy every...
ما را در سایت happy every دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : anna annahome بازدید : 354 تاريخ : شنبه 9 تير 1397 ساعت: 13:49